چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

گاهی...

گاهی وقتا آدم یه تصمیم هایی میگیره که بعد بهش فکر میکنه که چرا من این تصمیم گرفتم؟ 

چند وقت دیگه بزرگترین اتفاق دنیا می افته... 

من متولد میشم... 

به نظر من بزرگترین و زیباترین روز زندگی هر کس روز تولد فرد هست ، چون همه ما واسه یه کاری اینجا هستیم... 

واسه یه تغییر بزرگ دادن توی دنیا... 

همیشه زود تر از هرکس به خودم تبریک میگم... 

تولدت مبارک سایه... 

تو به این جهان وارد شدی... 

کاش هر سال که بر میگردم و عقب رو نگاه میکنم نخوام چشمام ببندم که تصاویری رو نبینم...  

کاش نخوام یه اُه بزرگ به خودم و یک سال از زندگیم بگم... 

کاش... 

نمی دونم چرا چند وقتی هست همه جمله هام با کاش تمام میشه... 

ولی این دفعه نه ، میخوام با یه جمله خاص تمام کنم... 

دنیا بهت تبریک میگم ، سایه به دنیا اومد...

نظرات 2 + ارسال نظر
خانه ای از نقطه و خط دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ

سلام سایه جان.
تولدت مبارک. ایشالا همیشه شاد و سرحال باشی.

سیا جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ

تولدتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد