چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

یه روز مثلا خوب...

تازگی ها به فکر این افتادم یه روز مثلا خوب برای خودم توی طول هفته در نظر بگیرم. از روز شنبه که شروع کردم نگاه کردم خوب این روز که پر هست صبح دانشگاه ظهر دانشگاه شب هم یه جنازه توی تخت 

یک شنبه: صبح دانشگاه ظهر خرید عصر دانشگاه شب هم یه جنازه توی تخت 

دوشنبه : تا از خواب پا میشی یه نگاه به برنامه اتاق میندازی میبینی نوبت تو هست که اتاق تمیز کنی و این هم یعنی همون جنازه شدن قبلا...

سه شنبه: تعطیل از صبح تو اتوبوس به سمت خونه و یه جنازه خسته میرسه به تخت البته بعد از کلی ماچ های مامان 

چهار شنبه: میری خرید خونه مامان بزرگ بعد هم باید وسایل جمع میکنی بیای دانشگاه 

۵ شنبه : شاهکار برنامه ریزی دانشگاه  من رو میشه و از صبح میری سر کلاس تا بوغ سگ 

جمعه هم هنوز حسش پیدا نشده بری بیرون که میبینی... 

 گور بابای یه روز خوب. تو این مملکت اصلا روز خوب نمیشه داشت...  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد