چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

هیجان ناک!!!

هیچی ندارم بنویسم 

فقط ... 

دلم واسه یه اتفاق هیجان ناک تنگ شده 

یه مردم آزاری حسابی که بعدش وسط خیابون غلط بزنی از خنده 

یه بازی خیلی خطر ناک که بعدش صورتت مثل ماست سفید بشه ازترس 

 یه اتفاق که قلبت تند تند بزنه واسه اینکه دوباره اتفاق بیوفته 

خیلی بی حوصله هستم 

خیلی وقته دلم از این جور هیجان ناک ها می خواد ولی کو... 

دریغ از حتی یه سوسک انداختن رو دختر خاله و هی غلط زدن رو زمین از خنده به خاطره قیافه بنده خدا ...

نظرات 4 + ارسال نظر
سیاوش دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

دلتنگی که نداره !
یه کار انجام بده که اول بخندی بعد از ترس رنگت رو ببازی ...

چه شکلک باحالیه ! همین .

خانه ای از نقطه و خط دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ب.ظ http://hamedyabandeh.blogfa.com

سلام سایه
آره میدونم خسته کننده اس اما از این شیطونیا سر کلاس نکنی یه وقت که میبرنت پیش دوستان!!!!

پیروز باشی.

مهرداد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:19 ب.ظ http://boudan.blogsky.com/


این چه آرزوییه؟

نه
راست می گی اینطوری نمیشه
چه طوره از این سریالای مزخرف ماه رمضون ببینی.
نه اونم هیجان انگیز ناک نیست.
می گم چه طوره بیخیال شیم؟
اصلا همون سوسک و دختر خاله خوبه ول جون سایه خندشو بذار واسه وقتی که نباشه.

م.م. شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام آبجی
وبلاگ من
mutif.blogfa.com
لینکشو عوض کن.
ممنون
ضمنا چیزی نداری بنویسی مطلب اضافی نگـــــــــــــــــذار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد