چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

نیچه من...

این را با سرنگون گران تندیس ها می گویم : نمک در دریا ریختن و تندیس در گل افکندن , بی گمان بزرگ ترین ابلهی ست .  
تندیس در گل خوارداشت شما می افتد , اما قانون آنها همانا این است که زندگی و زیبایی زنده ی آن دیگربار از درون خوارداشت سربرمی کشد . 
او دیگر بار برمی خیزد , با چهری خدایی تر و از رنج کشیدگی زیباتر و براستی از این که سرنگونش کرده اید شما را سپاس خواهد گفت . 
شما سرنگون گران را... 
 
نظرات 2 + ارسال نظر
پوریا یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.sepidedaman2.blogsky.com

سلام .وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید . ممنون میشوم که مرا با نام " وب گردی مفید و بهترین دانلود " لینک کنید و اطلاع دهید که من شما را لینک کنم . سپاس

خانواده تک نفره یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://lqpl.blogfa.com/

اینجا بلاگ جدید من هستش یه جورایی شروع کردم که مث وب های دیگم نره لای باقالی ها ...
و باید با صراحتی حال به هم زنی بگم لینک نمی دم احساس می کنم اینجور راحت ترم امیدوارم ناراحت نشید شما هم در جواب لینک نکنید البته میل خودتون هست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد