چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه
چیزی شبیه من...

چیزی شبیه من...

اینجا فقط من هستم و تو و حرف / معجزه کلمه

شروع...

شروع می شود یک دو سه حرکت ... 

همه آماده شروع کنید... 

شروع شروع شروع... 

کاش می شد شروع کرد. از یه جایی با یه کسی تا یه چیزی... 

می خوام شروع کنم بدون حرف بدون بهانه بدون نگاه بدون... 

تو...  

همه جای دنیا تو هر لحظه اون یه اتفاقی داره شروع میشه واسه شروع یه اتفاق دیگه. 

کاش میشد شروع کرد بدون بهونه بدون نگاه بدون حرف و بدون شروع اتفاق ها... 

خسته شدم از گفتن از حرف زدن و هنوز شروع نکردم 

یه اتفاق را... 

خوابها شروع میشن و به کابوس میرسن... 

حرفها شروع میشن و به دلتنگی میرسن... 

نگاه ها شروع میشن و به اشک میرسن. 

اصلا بی خیال...

نه شروع میکنم...    

نه شروعی می خوام.... 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مصطفی سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.e71.blogsky.com

سلام به دوست عزیز بلاگ اسکای خودمون

امیدوارم همیشه تو هر کاری موفق باشی

آدما مثل یه کتاب می مونن که تا وقتی تموم نشن برای دیگران جذابن پس سعی کن خودتو جلوی دیگران تند تند ورق نزنی تا زود تموم بشی برای اینکه وقتی تموم بشی مطمئن باش می رن سر یه کتاب دیگه

دوستدار موفقیت شما
مصطفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد